Pieter Derks: ‘Alsof er niet al een triljoen zenders zijn die ouwe meuk herkauwen’ | NPO Radio 1

‘We verzuipen langzaam in een eenvormige brij van marketingconcepten die elkaar wanhopig blijven kopiëren’, zegt Pieter Derks in De Nieuws BV. ‘Ook de politiek is al lang geleden aan het marktdenken en kiezersonderzoek begonnen, met dezelfde gekmakende eenheidsworst tot gevolg.’

Dit is het officiële YouTube-kanaal van NPO Radio 1. NPO Radio 1 is de nieuws- en sportzender van de Publieke Omroep. Zeven dagen in de week, 24 uur per dag. #wieluistertweetmeer

Volg ons op Twitter: https://twitter.com/nporadio1​
Volg ons op Facebook: https://www.facebook.com/nporadio1​
Volg ons op Instagram: https://www.instagram.com/nporadio1​
Volg ons op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/npo-radio-1/

En abonneer je op dit kanaal! #nporadio1

source

You might be interested in