‘Praat met je kind, voordat Dove het doet’ | Druktemaker | NPO Radio 1
Janneke de Bijl maakt zich boos over de nieuwe deo van Dove:
‘Blijkbaar willen ze het percentage vrouwen omhoog hebben dat bang is om uit haar dijen te meuren. En zo bekennen ze definitief kleur’, zegt Janneke de Bijl. ‘Het is het zoveelste merk van Unilever wat uiteindelijk als enige doel heeft om ons onzeker, ongezond, en natuurlijk ook arm te maken.’
___
#feminisme #Dove #bodypositivity
► DE DRUKTEMAKER Elke werkdag om 16:00 uur een column van De Druktemakers, zoals: Lisa Loeb, Marcel van Roosmalen, Pieter Derks, Yora Rienstra en Massih Hutak (De Nieuws BV, BNNVARA).
► NPO RADIO 1
Dit is het officiële YouTube-kanaal van NPO Radio 1. NPO Radio 1 is de nieuws- en sportzender van de Publieke Omroep. Zeven dagen in de week, 24 uur per dag. #wieluistertweetmeer
Volg ons op Facebook: https://www.facebook.com/NPORadio1/
Volg ons op Instagram: https://www.instagram.com/nporadio1/
Volg ons op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/npo-radio-1/
Volg ons op X: https://twitter.com/NPORadio1
En abonneer je op dit kanaal! #nporadio1